top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 199


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

نقاش باشي چقدر مي گيري بيايي و صفحه ي سياه دلم را رنگ كني؟

بعد براي ديوار اتاق دلم يك روز آفتابي بكشي

كه نور آفتاب تا ميانه ي اتاق آمده باشد....

راستي

من روي صورتم يك خنده مي خواهم...

نرخ خنده كه گران نيست...؟



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت8:23---29 آبان 1391
خدایا از تو میخواهم که مرا از تنهایی درون و بیرون نجاتم دهی



خدایا میدانم راه رفتن روی برگ های پاییزی چه لذتی دارد ولی



خدایا تو از درونم خبر داری.



خدایا هر قدم که روی این برگها میگذارم*فکر میکنم مرا تحقیر میکنن ولی اشتباه میکنم*این برگهای ریخته از درخت مرا از درون دردناک خود خبر میدهند.



خدایا با تمام وجود میگویم تنهام وکجاست آن کسی که باید باشد ولی.......


kataun
ساعت15:25---28 آبان 1391
هیچ کاری از دست هیچ کس جز خدا بر نمیاد.کاش تموم شه این زندگی
نمیخوام بخندم...تو هم غمگین ننویس وقتی میخوای شاد باشی


kataun
ساعت15:14---28 آبان 1391
امروز داغونم.بیخیال عزیزم
خیلی مهربونی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com